vlucht en aankomst - Reisverslag uit Queenscliff, Australië van Dico Amende - WaarBenJij.nu vlucht en aankomst - Reisverslag uit Queenscliff, Australië van Dico Amende - WaarBenJij.nu

vlucht en aankomst

Blijf op de hoogte en volg Dico

07 Februari 2014 | Australië, Queenscliff

Beste mensen en lieve volgers van mijn blog. Hierbij mijn eerste verslag. Mijn 36 urige reis zit erop en zit nu in het prachtige Manley beach in het hostel waar ik in ieder geval de eerste 4 dagen zal verblijven. We hebben al een korte tour door Sydney gehad en daar al de harbour bridge en het opera house en de mooie straten en natuur van Sydney.

De vluchten waren wel zwaar. We kregen alleen maar hetzelfde vieze spul, "chicken met lijst of beef potato" en in het begin ging het nog wel maar na het 3x gehad te hebben was ik er snel klaar mee!

In Bangkok hebben we niet veel gedaan, alleen overgestapt op het wellicht saaiste vliegveld ter wereld! In Taiwan moesten we 10 uur wachten en werden we netjes naar een hoogwaardig hotel gebracht. Ik ben met een paar mensen smiddags even naar het centrum geweest en lekker even de benen gestrekt na de lange reis.

Heb alleen in geen enkel vliegtuig meer dan een uur geslapen en ben dus best wel gesloopd. Gaan zometeen wel bbq'en met de hele groep en heb der zin in!

-xoxoxo- Dico

  • 11 Februari 2014 - 23:13

    Karin:

    .... en toen?!

  • 12 Februari 2014 - 17:47

    Ta:

    Ik kijk uit naar verdere berichten. Leuk dat we ook kunnen appen af en toe. GENIET DAAR MAAR LEKKER!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Dico

Actief sinds 27 Jan. 2014
Verslag gelezen: 377
Totaal aantal bezoekers 5230

Voorgaande reizen:

05 Februari 2014 - 01 Augustus 2014

Australië 2014

Landen bezocht: